Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 5 november 2012

Moederdag


Ik heb iets met dieren
Maar ik weet niet wat
Ach, misschien was ik zelf
Wel ooit hond of kat,
Wild animel of aap
Ik zeg ook iedereen
Alles recht voor z,n raap

Ik hou niet van leugens
Of stiekeme dingen
Die zijn bij mij taboe
Misschien was ik ooit
Een orang oetan of
Gewoon een koe

En roep ik daarom
Moe Moe Moe-dertje lief
Je ben in mijn hart
En niet daar buiten
In dat koude graf

Je bent nu een Engel
En draagt me met je mee
Je laat me bergen zien
De oceaan en de zee
Dank je wel Mam
Ik heb het begrepen
En het is helemaal okay

Thea Roelofs       Moederdag 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten