Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

woensdag 9 april 2014

Levenstrein

Als ik in mijn levenstrein stap
Stap ik bij de volgende halte weer uit
Om mijn leven te genieten, te leren 
Het maakt geen verschil 
Mijn levenstrein laat me doen wat ik wil
Hij tjoekerd met me voort

Geeft me levenslessen zoals het hoort
En weer eens stap ik uit.
Om dat ik jou ontmoette, we gaan genieten van elkaar
Bouwen een huisje, worden een paar
Maar mijn trein wacht op het station
Daar waar het leven begon

En ik begin te kniezen
Vind ook het huisje niet meer leuk
Heel stiekem stap ik in mijn trein
En verdwijn naar andere oorden
Zonder al te veel woorden
Hunkeren naar een nieuw begin

Ja Ja ik heb echt veel zin




Thea Roelofs 15 okt 2013

1 opmerking:

  1. Ha Thea, een prachtig gedicht levenstrein
    zonder al te veel woorden is alles gezegd.
    ik kom je hier tegen...toeval
    mijn gedicht .....volg het spoor!.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen