Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

woensdag 19 december 2012

Mien boer´nhus


Mien boer´nhus
Wat bin ik hier toch graag thus
Ik heb hier miene pony´s miene kipp´n
En nog miene ganzen
Heel vròger ha´k nog eenden ook
En dei.k ook nog an dansen, saam met n stofzuuger deurt hus

Ja vròger , toen nog jong ware
En nog barge kon verzetten
Noe kaank nig eens `t ene been veur ander zetten
Omdak atrose heb ,van kop tot teen
Dadeur kom ik ook vaker te vall`n
En leup ik ook nog met `n kop,
Teeg´n balk an in de stallen

Maor ja het leaven geht deur
En weas nig bange
Ik bin´´n taaien rakker, den geht sin gange
Met haor op de taan, dat is nig mis
Maor altied eerlijk ,dat gewis

Vólle mag ie van mie weet´n
Ik heb gen echt geheim
Want mien leavenlang
Za´k wal altied nen leavenskuunstler zijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten