Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

vrijdag 29 maart 2013

Zwerfster


Lang geleden in München
Zag ik haar zitten op een plein
Een mysterieuze  mooie vrouw
Een beetje ielig en klein

Ik dacht nog ,
Wat moet je nou zo laat op straat
Ze keek me aan , een prachtig gelaat
Het neonlicht , kleurde haar ogen
Stralend blauw, werkelijk een hele mooie vrouw

Ik hield mijn voetstappen in
En zag al haar tassen staan
Neen , deze vrouw kwam hier niet vandaan
Wellicht een Italiaanse, maar zo gevaarlijk wat ze deed

Ik ging voorwaarts, naar de laatste tram
Maar mijn hart was onrustig en bang
Later heb ik nog gezocht naar haar,
Maar ik heb haar nooit meer terug gezien
In mijn hart bleef die ene blik

Tot de dag van vandaag tot mijn laatste snik
Hoop ik dat het goed kwam , met haar

18-1-2013  Thea Roelofs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten