Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

dinsdag 1 juni 2010

Reizen.

Ik reis zo graag over land, en over zee
Ik neem mijn mooiste herinneringen mee,
Van blank zand, en zilte zout.
De warmte, waarvan ik zo houd.

De mysterie van een andere cultuur.
De passie, de liefde vol van vuur
Alle mensen heerlijk te vree
geen gejaag of stress, dat is passee.

Ik hou b.v. ook van China
En jeetje mina
Daar ben ik al bijna thuis
Ik ben daar zovaak al geweest
Dat het bijna is mijn tehuis.

Japan en Singapore, ook daar ben ik geweest,
Maar China trekt me nog het meest
Daar zit ik heel vaak over te dromen
En daar wil ik nog veelvuldig komen.

Dat gevoel zit diep in mijn hart
En dat is wel erg apart
Want ik blonde vrouw, van appels en bonen
Hoe komt het toch, dat ik in China wil wonen?

Thea Roelofs, 21 mei 2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten