Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

dinsdag 1 juni 2010

Soulmate.

Mijn soulmate, ben ik tegen gekomen.
En dat had ik zelfs niet durven dromen.
Hij is iemand, die me kent als geen ander.
En hij vindt het niet nodig, die speciale franje.

Nee, voor hem ben ik goed, zoals ik ben
Met m’n grillen en mijn luimen
Hij gaat gewoon zitten duimen
Tot ik mijn dag weer heb, en dan is het goed.

Mijn incompleet figuur vindt hij mooi
En dat is toch zoet
Zijn kracht is onwaarschijnlijk
En ondanks het verschil van mens.

Heeft hij toch steeds de wens, dat ik blijf zijn vrouw.
Hij zegt: Ik hou zoveel van jou,
En ik heb je m’n hart gegeven
Zo zonder jou wil ik niet in dit leven.

Laten we ons leven maken mooi en fijn
Om ook in de toekomst gelukkig te zijn
Dit klinkt heel cliché, en eigenlijk ook wel raar
Maar weet U wat ? Het is wel waar!!

Thea Roelofs, 24 mei 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten