Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

vrijdag 29 maart 2013

Alexander en Maxima

Wat vindt ik het toch fantastisch
Dat ik dit mag beleven
Een Koning te begroeten in Nederland
Alexander, Hij studeerde vele jaren
Het water in dit land

Hij heeft een representatieve  vrouw
Maxima de mensen, houden van jou
Prachtige kinderen hebben jullie gekregen
En ik geef jullie mijn zegen

Maar het zal niet gemakkelijk zijn
Dit land zo heel erg klein
Is het kritische volk ter wereld
Dans je niet ben je een hark
Dans je teveel, ben je een losbol

Drink je een biertje, zoals iedereen
Noemen ze je Koning Pils
Altijd zullen jullie op tenen
Moeten lopen
Maar ik blijf hopen

Maxima en Alexander
Blijf zoals jullie zijn
Onze Kanjers
In voorspoed, misschien ook in pijn

7 Maart   Thea Roelofs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten