Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

vrijdag 25 februari 2011

Bedroefd

Vaak als je bedroefd bent,
Dan voel jij je zo alleen
Toch heeft dat iedereen
Het leven heeft zijn up and downs
Wij zijn daar van de clowns
Je zet een masker van vrolijkheid op
Niets laten merken van het verdriet
in jouw hart
En dat is wel heel erg apart
Zo kan niemand jou troosten
Jouw haren eens liefkozen

Zeggen alles komt wel weer goed
Wees niet bedroefd
Ik vind jou zo zoet
Nee, hard wil je zijn,
niet laten zien de pijn.
Van een gebroken hart
En van alle smart die jou
over komt in dit leven

Ach, weet je wat?
Hou maar op te beven
Ik ga jouw tranen drogen
Dan ga ik heerlijk, jouw haren liefkozen
En jouw leven word weer goed,
Omdat ik vind, jou zo zoet
En ik ga jou vertellen, dat ik zo blij ben
Dat ik jou heb ontmoet

THEA ROELOFS 14-1-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten