Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

vrijdag 25 februari 2011

Beauty

Ik ben zo dankbaar en blij
Mijn Beauty-merrie, ze loopt weer op haar wei.
Ze was zo ziek en wankel
Dat ik ging huilen van verdriet
Het is ook zo zielig, als je zoiets ziet

Ze is mijn eerste merrie, en ze is al 19 jaar
Zolang zorg ik dus ook al voor haar
Samen hebben we dus een band
En die gaat nooit meer stuk
Beauty geeft me een apart stukje geluk

Het is de liefde van dit dier
Dat straalt uit haar ogen
Ik hoef maar te roepen
Dan komt ze aan gelopen
Natuurlijk ben ik ook met m,n andere Pony’s blij
Maar Beauty-girly is iets bizonders
Ze hoort bij mij !

Een speciale Dank aan de dierenarts, en hoefsmid
THEA ROELOFS, januari 2011

2 opmerkingen:

  1. Beauty is in het voorjaar van 2017 plotseling dood om gevallen. Haar leeftijd was 28 jaar, en we hielden zielsveel van haar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beauty is in het voorjaar van 2017 plotseling dood om gevallen. Haar leeftijd was 28 jaar, en we hielden zielsveel van haar

    BeantwoordenVerwijderen