Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Wijsheid.

Altijd ben ik een mensen mens geweest.
Ik werkte in de modebranche, en klede
met liefde voor mijn vak, vrouwen mooi aan.
Zovaak heb ik huilende vrouwen,
in de paskamer gehad
Over hun nog te dikke buik,
na hun zwangerschap

Of over hun onuitgesproken kommer
en smart. Maar ook als ze vonden,
dat ik een leuke kleur lipstick op had.
Latere gesprekken aan de koffietafel,
in mijn mooie zaak
Hoorde ik geheimen, zoals het leven ze maakt

Nee, niemand maakt me nog iets wijs
Het leven heeft voor iedereen zijn prijs
Zovaak is het anders, als wat je ziet.
Maar ik zeg alleen, probeer toch dat je geniet
Het leven is te kort, om treurig te zijn
En ach, wij mensen zijn maar zo klein!!

THEA ROELOFS 31-8-2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten