Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Floris

Het was op een regenachtige
zondagmorgen,
toen ik hem vond
Een klein hoopje ellende,
en oogjes zo groen, en rond.

Ik was gelijk helemaal van de kaart
en om deze kleine pluizebal
te redden, was me veel waard.
We gingen naar de buren
om wat kattenbrokjes te vragen

En gingen toen dit kleine katertje
op onze zolder dragen.
Hij moest ook een naam krijgen
We noemden hem Floris
omdat dit zo leuk klingt

En dit kleine katje werd mooi,
en flink
Op de Nijkamphoeve voelde
hij zich thuis.
En al gauw ving hij een muis,

en legde deze voor mijn voeten
Het was floris zijn troffee aan mij
De volgende dag lei hij nog een
muisje erbij.
Helaas na dit tweede muis avontuur,

Was ons geluk nog van korte duur
Floris ging over straat
en die onverlaat reed hem
voor onze ogen dood
Floris mijn baby - katje,

ik vergeet je nooit

THEA ROELOFS 15juni2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten