Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Mijn vriend Willie

Was de eerste man waarmee ik
toekomstplannen had
Helaas had hij ,,zonder dat ik het wist”
In elke Stad een andere schat.

Hij lag op zijn knieen
Om mij te vertellen
Hoeveel hij van me hield
En ik naive en onbezonnen
Dacht ook dat het waarheid was
Tot die dag, toen ik keek in zijn tas

IK viel bijna achterover van schrik
Daarna ben ik twintig dagen
van streek geweest, en iedereen was
om mij bevreesd
Toen heb ik mijn leven weer opgenomen

Willie was ooit de man van mijn dromen
Gitzwart haar en hemelsblauwe ogen
Ogen die zovaak bedrogen
Maar lol hebben we samen veel gehad
Hij was een Zuid Duitser en erg apart

Met zijn Porsche Carrera voeren we over land
Mijn Ouders bezoeken in Nederland
Naar Oostenrijk en Zwitserland
Eenmaal samen met Willie,
Verloor je je verstand.

Ten heden daage is Willie oud en moe
Hij woont in zijn geboortedorp en hoe
Een mooie villa boven op een berg
Maar hij is ziek, en gaat het ziekenhuis
in en uit. Ach Willie toch, jij schavuit.

Ich danke dir fur diesse zeit, lebwohl !

THEA ROELOFS 3 aug 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten