Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Sinterklaas

Het was sinterklaasavond in december
Met veel sneeuw en ijs
De schemerlampen branden,
En gezelligheid kende geen prijs

Mijn vader deed nog gauw wat kolen
In de haard
Want de kado,s lagen klaar
En ons kinderen was dat heel wat waard

Maar plotseling kreeg sinterklaas
Een ander verhaal.
Plotseling was er heel veel kabaal
Mijn Vader sloeg met de kolenkit
Door het glas van de haard

Mijn Moeder begon te huilen
En sinterklaas was haar niets
meer waard
Wij kinderen werden ook bang
En vroegen: Mammi wat nu dan?

Ze zei: We worden nu allemaal vergast
Maar m,n Vader zei, zo erg is het niet.
Weet je, ik rijd even naar zwarte piet
Die heeft vast wel glas in zijn buis
Ik kom zo direkt weer thuis

Mijn Pa, was een man van woord
En deed zoals het hoort
Hij fixste alles heel snel
En plotseling was alles in orde
Zo wonderlijk wel

Nooit heb ik deze sinterklaas vergeten
De avond werd nog gezellig en fijn
Met mooie geschenken en liefdevol
.............Samen zijn!

THEA ROELOFS 3 aug. 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten