Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Ingenieur uit lingen

Net uit Duitsland terug
Zag ik hem al vlug
In de Twenty Seven notabene
Ik hoorde een woord dat de
Bayer zegt als geen ene,
Het stop woord, Gell

Stom verbaasd en zover van
München vandaan, hoorde ik me
het verhaal van deze Augsburger aan.
Hij was ingenieur in Lingen
en moest daar tijdelijk iets beginnen

Er ontstond een vriendschap
en hij haalde me op in Enschede
van mijn werk.
En daar bij de oude kerk
vroeg hij me om mee te gaan
naar Zandvoort

De autoraces gingen daar beginnen
en dat was wel iets voor deze Ingenieur
uit Lingen. Samen gingen we aan de haal.
Daarna niet naar huis, maar naar München,
daar gingen we met vrienden,
naar een theater, in een geleend
nerzjasje, wat een flater

Maar zo zorgeloos en zoveel plezier
ach mensen, we leven maar eenmaal hier

THEA ROELOFS 1-9-2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten