Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

maandag 1 november 2010

Hengelo

Hengelo is niet mijn geboortestad
Daar ik een buitenlandse moeder had
Wel heb ik hier mijn jeugd, deelwijze
verbracht, en ik kan U zeggen.
Hengelo is een leuke stad

Reuze gezellig op woensdag
Ook s,avonds heerlijk druk
Steevast naar kolstee voor
koffie of ijs.
Ergens een patatje eten
Samen met Reini Deijs

Ook Leni Jansen was mijn
beste vriendin
Helaas ook uit het oog verloren,
Maar we hadden veel plezier met
de solex van Gerrit, waarmee ik reed
tegen de muur.

Met Jan en Ans en Fredine v.d. kreeft
Samen hebben we veel lol beleeft.
Bij de Roeti toeti dat was gijn
Aansluitend naar de Twenti Seven
Als af sluitings lijn
Ja jongens dat was eindeloos leuk
Zorgeloos plezier,zonder peuk,
Alleen dansen , dat was echt leuk.

THEA ROELOFS 1 aug. 2010

1 opmerking:

  1. Leuke blog Thea, ik heb U een vermelding gegeven via:
    http://www.hengelos-nieuws.nl

    Mvg: Albert Bolink

    BeantwoordenVerwijderen