Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

woensdag 14 juli 2010

Airport Kai-tak

De ouwe airport van Hongkong
Vond ik interessant en fijn
Allemaal zat je bij elkaar
En de hele wereld, trof je daar
Indiase mannen met hun Harem,
En ook nog kleine kindjes erbij.
Eens stond een Mongoolse, of
Koreaanse voor mij.

Ze keek me enige minuten
Zwijgen aan
En ik dacht, wat moet ik hier
Nu weer mee aan
Maar plotseling ging ze liggen
achter mij, en met veel gegaap
Viel ze zomaar in slaap
Wonderlijke dingen maakte je mee!

Ooit in een snelle run, naar ons toestel
Samen pratend met mijn man
Sprak ook plotseling die jongeman mee
Hij zei: Goedendag, een Nederlander dus.
Ik gaf hem snel een handkus

We moesten rennen het vliegtuig vertrok
Het zat vol tot in de nok
We gingen naar huis
En dat is ook weer fijn
Want hier zijn mijn dierbaren
Bij wie ik heel graag wil zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten