Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Mijn Magnolia boom

Is een droom van wit-rose tulpen
Zo wonder schoon.
Ik weet nog dat, toen ik deze mee nam,
Naar de boerderij, Mijn Vader tegen me zei:
Laat deze boom maar hier staan,
Want die gaat jou daar ginds niet aan.

Maar Papa, dit keer had je het mis
Omdat er tussen mij en die boom liefde is
Elke boom heeft energie
En met liefde en gevoel breng je,
Zo,n Energie weer in mooie groei.

Nog steeds als ik weer ben op de boerderij,
Word ik van deze boom helemaal blij
Ik geef hem veel water en af en toe wat mest
En zo doet hij ook verder goed zijn best
Ons te verrukken met zijn schoon
Dank je wel, prachtige Tulpenboom!

Thea Roelofs 29 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten