Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Engel

Het was op een reis in de emiraten
Ergens in zo’n superwinkel
Waren mijn man en ik samen,
Aan het praten.
Plotseling stond daar een klein vrouwtje,
Zeer ongewoon voor dat land

Ik dacht dat ik voor Vrouw Holle stond
Ze sprak me aan in vreemde taal
Zag dat ik die niet begreep en zei: Halleluja
Ik keek heel banaal, en met omhaal zei ik ook:
Halleluja.

Plots drong het tot me door
Dat deze dame, niet in dit straatbeeld hoorde
Ik zocht en zocht, waar was ze gebleven.
Maar ze was verdwenen, zo maar even!
Dit was zo apart en ongewoon

Een blozende, grijze, kleine , dikke persoon
Met helder blauwe ogen, en wijde rok
Zo ongewoon, met grijze knot.
Bijna dacht ik het is een droom
Of heb ik misschien een engel gesproken
Hoe wonderschoon………..HALLELUJA!

Thea Roelofs 7 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten