Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Ming Sue

Ik heb zo'n lieve dierbare vriendin
Ik heb nooit woorden met haar,
En ze krijgt altijd haar zin.
Ze heet MING SUE en,
HET lijkt op Winnie de Phoe

Ze heeft ogen waarin de zeeën staan,
Zo diep, zo ondoorgrondelijk,
Zo heel erg wonderlijk
En ik hou zoveel van haar
Beiden zijn we een onafscheidelijk paar

Deze lieve mollige schat
O, als ik haar toch niet had.
Ik kan haar knuffelen, wanneer ik wil.
En ze is de spil in mijn bestaan,
Zo prachtig en zo lief

MING SUE dierbaar hartendief
Ze weet precies wat ze wil,
En ook slaapt ze veel, maar dat is juist de clou
Een Sharpei, is vaak zo moe
Je kunt ze niet meenemen , overal heen.

Voor dit hondenras is dat eerder gemeen
Het is een erfhond, die houdt van baas en huis
En buiten de poort, vindt hij het vaak niet pluis
Geuren die de scharpei niet kent,
Weert de hond ook consequent

Mooie trotse MING SUE
doe gauw je prachtige oogjes toe.
En slaap klein Mingske slaap
Een kus op je dikke honden snoet
want je ben zo zoet!!

Thea Roelofs 5 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten