Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Mijn Vader Jan

Was een charmeur, en een grote knappe blonde man
Vrouwen liepen achter hem aan
En sjans had hij steeds te veel
De vrouwen deerden niet, dat hij met z’n kinderen liep

Mijn Vader werd daar een beetje verlegen van
Want ik 6 jarige zei dan:
Ik zeg het tegen Mam
Wat willen die vrouwen van jou?
Je hebt toch al een vrouw?

Hij lachte en zei:
Ach die vrouwen zijn toch gek
Ik maak maar grapjes
En doe ook een beetje gek
Ze denken nu ze hebben sjans

Maar lieve schat
Bij mij hebben ze geen kans
Ik hou van je Moeder
En wees niet bang
Het is voor mijn leven lang

Thea Roelofs 29 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten