Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Schilderen

Het doet me zo goed, om prachtige kleuren,
Te verwezenlijken op een doek.
De vrijheid die je voelt in jou hart
Maar ook de kleuren van jou smart
Een mooie idyllische plek
Voor altijd te vereeuwigen
Op jou linnendoek
Dat doet mijn kunstenaarshart goed

De wolken lucht en zee
Prachtige penseelstreken
Het geeft zoveel vree
En nog steeds ben ik heel verbaasd
Dat GOD me gaf dit talent
Rustig te schilderen
Terwijl er van alles, langs me heen rent.

Tekenen deed ik al mijn leven lang
In mijn oudershuis, op het behang,
Waren zelfportretten en gedichten
Zo mooi dat zelfs mijn ouders,
Er voor zwichten, ze weg te doen.

Dank u wel, Lieve Pa en Ma,
Nog steeds daarvoor een dikke zoen.
Jullie beiden zijn niet meer,
EN dat doet nog steeds zeer
Maar ik beloof U het goed te doen!!

Thea Roelofs 19 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten