Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Zoon

Ik ben in een ander land
Uit een buitenlandse Moeder geboren
Dus ben ik een halve allochtoon
En ook ben ik moeder van een zoon

Mijn zoon is hollandser als ik
En soms begrijpt hij z,n moeder niet,
En denkt dan, shit,
Wat overdrijft mijn moeder toch steeds.

Maar dat komt door mijn jeugd,
En een reeks van andere ervaringen,
Al op gedaan
Terwijl hij rustig is, snapt hij niet,
Dat ik hem besparen wil verdriet

Ik weet, ik doe dat verkeerd
Want men heeft me geleerd
Dat ook hij zelf zijn hoofd moet stoten
In dit bestaan, om sterker door gaan

Maar als ik hem daarin nu steunen kan,
ten slotte ben ik toch zijn mam
Daar waar hij altijd terecht kan
In goed en in kwaad

Nee, Nee, het loopt niet zo,n vaart
Want ik ben er altijd voor mijn gezin
Tja, nu zijn we weer bij het begin.
Een moeder, is en blijft .....MOEDER!!


Thea Roelofs 6 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten