Welkom

Welkom in de Emotions Gallery van Thea Roelofs.



Thea Roelofs Art Gallery

Ga naar: Schilderijen Thea Roelofs Art Gallery



Thea Roelofs China Gallery

donderdag 15 juli 2010

Bomenwal

Ik ben verbaasd, en ook een beetje zuur
Omdat de mensen, rond om mij heen, niet
waarderen onze mooie natuur
Voor mijn deur een mooie natuurlijke bomenwal
Midden in de Stad, het is bijna een gouden gift.
Ja, echt waar, zo vind ik dat .

Maar de kinderen kunnen het afbreken
Zo, zonder moraal, of fatsoen
Want zeggen ze, het is maar gemeente plantsoen
Mij gaat het door merg en been
Waar moet het toch met deze jeugd heen?
Als ze nu al geen respect hebben voor groen
Wat zullen ze dan later doen?

Bomen geven energie en zuivere lucht,
In deze wijk. De narcissen maken alles vrolijk
En groeien zo vol vlijt, daar horen geen kinderen
door heen te lopen , of door hen worden afgebroken.
Geef uw kind waarden en normen mee
Respect voor ouderdom dan is het okay

Want echt waar, het kan nooit zo zijn
Dat deze kinderen nog maar zo klein
Kunnen beslissen over leven en dood
Want weet U Mijnheer of mevrouw
Die Wilgenboom die is in NOOD!

Thea Roelofs 10 juni 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten